06:24
6 שיטות רגילות להצית את התשוקה, אם לא קיימת יחסי מין

סקס - עקרון יחסים מאושרים בצמד. אבל כמה זוגות יש יחסי מין סיים להיות קבוע, אפילו נעלם לחלוטין מחייהם. כמובן, כולנו יודעים היטב שזה לא חייב להיות, כפי שאנו מדברים כל הזמן את הנורמה. אם לא היה מין במערכת היחסים שלך, לא היה צורך לחשוב על למה זה קרה, כי אתה יכול גם לעשות.

התוכן של המאמר

1 הנחות סבירות של סקס "קיפאון" 2 איך להצטער על התשוקה, אם לא היה סקס

תנאים מוקדמים סבירים, כמו רובנו התרגלו לדבר, סקסי "קיפאון" אני

הריון ומסירה אחרונה

ישנם מקרים כאשר הגברת היא איבדה רצון סקסי לכל הזמן של הריון. זה, לפעמים, לא רק מן העמדות הנפשיות שלה, ומהזרם, כפי שרובנו רגילים לומר, הריון עצמו, עשוי להיות מתרוש או קשיים אחרים.

אירוע הלידה אינו יכול לשנות את המצב, שכן האינסטינקט האימהי מעורר חרדה לילד, לילות ללא שינה, השבתה של תשוקה סקסית.

טלק בחדר השינה

הטלפון מול המיטה הוא סיכון לחיים סקסיים. מסתכל דרך הטלוויזיה, בלי לעשות שום דבר, אחרי יום עבודה כבד עדיין מפתה עבור שותפים, אם סקס. כמו כן, טלפון יכול ללכוד את ההתלהבות של שותף, מסיח את דעתו גם מתוך קרבתו אל השותף. הסחה מתמדת על מסך הטלוויזיה ומוביל סקסי "קיפאון". נערות ליווי בהרצליה

חיי סקסיים מונוטוניים

אותה תנוחה, 10 דקות על התרחיש כבר שיש לישון. סקס נראה להפוך לשגרה מבלי להביא כל הרגשות והנאה. עבור שותפים, תהליך ממשק הופך לפעולה שווה לניקוי השיניים, רק מדי יום, רק עבור סמן. כולם יודעים את זה גם הורס את ההתלהבות לסקס, ששוללת רוצה, בלשון המעטה, כדי לעשות את זה שוב ושוב, ובסופו של המין סוף יכול להיעלם לחלוטין מן החיים של זוג.

לחץ

כאשר אדם חווה מתח, הוא קשה לה להתרכז במישהו או משהו אחר מאשר את עצמו ואת הבעיות שלו. הלחץ עשוי אפילו להוביל לכעס ביחס לשותף משלה, ובמסיבה הקרובה ומריבה. במצב כזה על סקס, אתה אפילו לא חושב על זה, אני פשוט ללכת, לפרוש ולהתרחק מכל.

תרופות

באמצע תופעות לוואי, כפי שרובנו רגילים לומר, תרופות לא רק להיות קשיים בקיבה, סחרחורת או בחילה, וקשיים בחיי מין. אני אתן קשיים אלה עם עירור או הישג של אורגזמה, בחורים - קשיים עם שפיכה או שימור של זקפה. לפיכך, השימוש בהכנות פרמצבטיות יכול להוביל לשוטה בחיים סקסיים.

תפיסה שלילית של הגוף עצמו

קומפלקסים וחוסר רצון כללי עם גופם ולידה נוקשות ולא מודעים למבחני מין. אנשים שיש להם קומפלקסים על הגוף שלהם לבחור את התנוחות שבהן "חסרונות" שלהם, במילים אחרות, לשים את זה בעדינות, להגביל את עצמם, ואת השותף שלהם.

בישראל אין אזור דעות קדומות כאשר המילה באה לפעילות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי נורמות מוסריות גבוהות. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGER רק שולח שותף באירוע, תומך בראיון וליווי ילדה בכיתה VIP יהיה סימן של המצב.

ואכן, הם ביישנים, קרוב מן השותף, ולא מין רע, באופן כללי, מרמז על פתיחות של שותפים מול זה.

קשיים לא פתורים במערכות יחסים

להיות במריבה, שותפים לרוקן את חבר המערכת העצבים. זה, באופן כללי, מוביל לחורבן. שערוריות ומריבות מעוררות מין, כי לא מספיק עבור מישהו רוצה, באופן כללי, להתעמק לתוך האינטימיות, כפי שהוקם, איך העצב נפל לך טוב. ואם קשיים אלה ביחסים לא נפתרו, המריבות האחרונות, דוחפות סקס.

כאב בנרתיק במהלך סקס אוקטובר

יש הרבה נסיבות שבהן הגברת עלולה לחוות כאב במהלך החדירה, למשל, את הסכום החסר של סיכה, נוגל, פציעות, קוצים, אישיות פיזיולוגית (הנרתיק הצר) והשאר. אם הגברת היא לא סוד עם בן זוג, זה חווה כאב, זה יכול להתרגל לתחושות כואבת, ובסופו של דבר גם להתחיל לפחד מהקרבה או להכחיש את זה לחלוטין, גם כאשר סיבת הכאב מסולקת.

מציאותי ליבידוס

הרצון המיני של שותפים לא יכול, באופן כללי, לצירוף מקרים, וזה די נפוץ הולך וגדל. מישהו רוצה סקס כל הזמן, ומישהו רק פעם בשבוע. בשל איך היינו מדברים, נסיבות שונות רצון סקסי של 1 של שותפים סוף סוף ירידה, ולכן, תצורות מתרחשות בחיי המין של שני השותפים, והתצורות מורכבות בהפחתת מספר מעשי המין.

איך להתחרט על התשוקה, אם לא היה sex2

דון בזה

כל כישלון ביחסים מחויבים רק להתחיל את החלטתך בדיאלוג. מה שזה לא היה מוזר, אבל בשבילך שניכם צריכים לדבר על זה שאיבדת את הרצון לקיים יחסי מין ביחד. כולם יודעים מה אתה צריך למצוא סיבה כי החיים האינטימיים שלך היה מכוסה ברשת. ומציאת מקור זה של צרות, אתה יכול לבחור את ההחלטה הנכונה.

דגש על שיפור היחסים

התחל לדבר יחד יותר, לדון בכל שאלה.

כדי להגשים את הרצונות האישיים בישראל בדיוק כאשר אתה מודל יפה מרוסיה. לעבוד בישראל היום בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 6500 $.

נסו לא להביא את הקשיים שעלו עד המריבות והשערורים, ומנסים לפתור אותם מיד. היזהר זה לזה, תפסיקו לקבל את השותף שלך כמדכא, גם ללמוד, זה הפך, להעריך ולהדגים את הכבוד שלך ואת האהבה.

להשתמש חומר סיכה

סיכה, זה יהיה, יעזור להפוך את העניינים האינטימיים שלך. חומרי סיכה לאינטימיות אינטימית לגוון את יחסי המין שלך, רגשות כואבים לא לכלול (במקרה, אם סיכה טבעית חסר), יגדיל את משך המין שלך לא. ד '. הפסקות של חומרי סיכה כל כך שאתה יכול להרים לפחות קצת טעם.

נסה צעצועי מין ותנוחות חדשות

בחיפוש אחר הרגשות האחרונים, אתה יכול לחוות את התנוחות החדשות ביותר. זה לא יצוין כי אתה לא מקבל הנאה איך אנחנו כל הזמן מדברים, תנוחה אחת, למשל, מיסיונר קלאסי, או את היציבה בשבילך משעמם, אז אתה צריך לנסות לנסות קצת (סוס רוכב תנוחה, סגנון Doggi תנוחה, יושב תנוחה, להוות 69, ואת השאר).

אין צורך להפסיק על גיוון אחד. אתה יכול להתחבר צעצועי מין שלך לתהליך שלך (ויברטור עבור זוג, מעסים, אוננות, טבעת זקפה, ו t. ד '.), הם ייהנו משני שותפים, עם כל זה שניכם יהיו מעורבים בחוויה המינית שלנו.

לעשות את זה במשקל

סקס לא צריך להיות כמו רובנו התרגלו לדבר שגרתית. תן את הקרבה שלך יהיה לקבל חשיבות מיוחדת. כולם ידועים מזמן מה שאתה יכול, בסופו של דבר, ללבוש תחתונים וגרביים יפה, לעשות את המצב סביבך הכי אינטימי, למשל, לשרוף נרות ארומטיים. אל תמהר להתחיל, תן את הקדמה יהיה הכי אוהב שאנחנו משמשים לדבר, מתוק, איטי, ללוות את המעשים עם מילים נעים ומרגש או ביטויים.

חקור ואוהב את הגוף שלך

במשך הלילה, לקבל את עצמך, לנסות למצוא לעצמך תכונות מדהימות שממנו אתה תהיה שמח. השותף שלך פשוט מרגיש כל כך רצון בשבילך, אתה סקסי (-NNA), אז למצוא את המיניות הזאת בעצמך, ואתה סוף סוף להפעיל את עצמך (. חקור את הגוף שלך, לספק הנאה בעצמך, אז זה רוצה לקבל הנאה לשותף שלך.

ייחודיות או לא מין בחייו של זוג - זה לא מה שאתה צריך לשים. תופעה זו אינה נחוצה לבסוף להיות מותר על עצמית ירו, אתה צריך להילחם איתו. על ידי שינוי תדירות המין בצד העליון, שניכם מודעות תצורות נעימות בחיים שלך בכללותה, כי הצד האינטימי של היחסים של השותפים הוא הניווונטי העיקרי של מערכת היחסים שלהם.

Просмотров: 557 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar