12:32
איזה מין יותר כמו גברים

כל גברת רוצה להיות היחיד. הטוב ביותר ו insimitable עבור האיש שלך.

בישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום אסקוגר פשוט מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.

מנסה לרצות שותף ולהקים את עצמך את המאהבת הטובה ביותר בעולם. נשים רבות פלף ו "נהיגה מקל". באופן ספציפי ולכן הבנות הן שימושיות תוהה איזה מין הוא יותר כמו איכרים, לא רק בין החברות שלך, וממקורות אחרים. https://tkescorts.com/

הדבר העיקרי אינו נבוך, כאשר המצב שואל את הביטוי של היוזמה ולא לשתוק כאשר יש משהו אמר.

1 "איך אתה אוהב?- 2 מחמאות לכבות למקרים אחרים 3 ניקיון ובוהק 4 חיקוי של אורגזמה 5 תסמונת גידול 6 דרך צ'ור גם רע 7 בואו לשוחח?

וזה דווקא זה המקרה כאשר אתה לא צריך לשאוף מאוד באופן קיצוני "דפוסי לשבור".

"איך אתה אוהב?"אני

הרוב המוחץ חבר'ה מודים כי הם פשוט לא יכולים לסבול כאשר השותף מתחיל לשחק המשחק "לנחש את המחשבות שלי". אם הצעיר עושה משהו לא בסדר, אומר שזה הכרחי בעדינות הוא גם הוא על זה, בשעה קלה, לומר באמת. N לנסות לספק את הפילגש כדי להנאה ולראות כי אין לו שום השפעה, תאמין לי, מעצבן. גברים לא טלפתים, אז אתה פשוט לא יכול לדעת איפה, מתי ומה שזינתי, אני נפוח או עם שותף. כאשר הגברת היא ne מרוצה מהתהליך, הוא מרגיש מאוד. יותר נורא כשהיא רק רק שקט ומעמיד פנים שהכל בסדר.

לכבות את המחמאות למקרים אחרים

מיידן חמוד, תאמין לי, הגברים שלך סחטו את עצמם במראה ומודעים בצורה מושלמת על חסרונותיהם תוספות. זוג מחמאות במהלך ליטוף הדדי - זה נהדר. אבל אם אתה במובן המילולי, "להירדם" בשותף עם שפתון מימדיים ולנח אותו לרמה של אלוהים, זה דוחה. באופן טבעי, אם זה חוזר בכל פעם, ללא יוצא מן הכלל, אז זה גם חזיר. אבל על השיחה הזאת נפרד.אנו מטמילים את הכללים הבסיסיים, יהיה לך קל יותר "לאלף" אדם ולכפות אותו להסתובב אליך שוב שוב. עקיפת מיומנות "קצוות חדים" וטכניקות אסורות, בקרוב אותך למד להבין את השותף זכאי עם חצי.

נקי ו gloss3

ריח מגעיל ולא גוף שמר היטב (ובמיוחד - אזור ביקיני) לא רק לא יוביל שותף באקסטזה (ללא קשר לשאלה האם, איזה תחתונים יוקרה אתה ההלבשה), והם יכולים למשל למין לָנֶצַח. כנ"ל לגבי טוהר המיטה שלך. חזור על תנוחות החוצה Kamasutra על פירורים מפוזרים תחתונים מלוכלכים ו scraps חתול צמר לצוד רחוק לא רבים.

מאז דיברו צמר, אז אנחנו מזכירים ועל בעליו - חיות מחמד האהובות. זֶה, באופן טבעי, נחמד מאוד, כאשר הצעיר משחק עם קיטי או מלמד את הקבוצות של שלך גור כלבים. אבל לגרור את החיה על המיטה ולהניח אותו לידך במהלך Socia הוא בלתי אפשרי באופן אוטומטי! כל אדם חייב להרגיש אמיתי זָכָר! הם אוהבים "לשלוט בכדור". לכן, לספק הזדמנות זו לבעלות נבחר.

Imit Orgasm4

כמה בחורים הם כמו, אבל יחידות כאלה. ב main crappy גברים (וכך שקול למעשה את כל מי שתאריך 23) הרגישו לחלוטין את רגע של אורגזמה גבירותיי. קליקים ריקים ואקסטזי ליים במקרה הטוב יגרום ספקן יַחַס.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות פסיכולוגיות. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

ח'הל ירגיש שאתה לא בוטח בו, ולכן אתה לא יכול פתוח בכנות לומר כי לא ולמה לא יוצא כי אתה צריך. ב גברים מין מעריכים פתיחות ואמון.

תסנונדרום יומן 5

מין נמדד - מדי באופן מושלם אבל שוכב בתנוחה אחת על ידי מתן כל העבודה על ידי בן הזוג (בחור) לא ימין. הגברת חייבת להשתתף בתהליך, כך מקאר האכלה אות על הדדיות. ובכן, וחוץ מזה, אין צורך לחשוב על זה לגבר סקס הוא רק תהליך טכני בסוף אשר אורגזמה היא בלתי נמנעת. בנים גם עקרונות רכות וללטון.

דרך chur גם bad6

יש לילות של אהבה מתי פינים תשוקה ו overflows דרך הדף, ושותפים הם כמעט ישירות לחוש לצוד לאכול חבר. אבל זה לפעמים מדי פעם. לכן, כולל רעב מצב Tigeric, כאשר בן הזוג רוצה פשוט להירגע אחרי רפה יום עבודה, לא מתאים. בחורים רבים באמת אוהבים כאשר הבנות קח קצת את הכתפיים שלה ללקק את הצוואר. אבל ער עם הגדול מנורות במקום בולט ולפני שהדם גירד את גבו הוא רחוק מאוד לא הרבה. המאהב האמיתי יודע כאשר מין פראי צריך להיות לסירוגין עם נמדד ואהבה חיבה. צריך להיות איזון בכל דבר, ובעניינים אינטימיים הוא הֶכְרֵחִי.

בוא נדבר?7

שאלות על האחוש שלך היום חלף, מתאים יותר במהלך ארוחת הערב והיא לא תמיד. כמה יעשה הגברת היפה היתה זועמת, אבל רוב החבר'ה אחרי ציד מין רק כדי לקום. לעבוד בתוך עצמך מודעות לכך ולא להיעלב על ידי השותף, אשר, להתגלגל בצד, ארז. ואם אדם יש גודל היתרונות משאיר שקרים יותר, הביטוי "הענק שלי" יהיה לגמרי לא רלוונטי. במקרה הטוב, השותף מתעלם ממנו, בתהליך הגרוע ביותר להשלים עם שיחה מגעיל.גברים כמו סקס עם בנות שמרו היטב. גם אם אתה חיו 10 שנים בנישואין משותפים, לא נמשכים לחיות במיטה לאדם, מוקדם יותר מבלי להתקלח.

מאמרים תוכן, כל אדם - תכונה, ולייחס אותו אהבה לאלה או בטכניקות אחרות - לא מתאים. אבל יש כמה כללים שכל אישה צריכה להבין.

Просмотров: 325 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar