14:07
היה שם מין בעבודה, עכשיו מתחת. מה לעשות?

סקס במקום העבודה - התופעה הרגילה, במיוחד בצוותים צעירים. אבל זה לא תמיד נבדל על ידי מין כזה על ידי רומן: לעתים קרובות זה קורה בטיפשות, ולאחר חיבור כזה מוצג לא רק מול עצמו או שותף לעובדה ששניהם אפשרו למצב דומה, ולפני השלטונות עובדים. לפרטים נוספים לחצו כאן

התוכן של המאמר

1 מה עלי לעשות אם יש סקס במקום העבודה

אתה בטח חושב שכמעט הסתכלתי מחוץ למקום העבודה ובכלל, מרגע זה הוא הניח צלב על הקריירה הקרובה שלו.

אל תוותר על פאניקה: עכשיו אנו נותנים עצה אמיתית בשבילך, איך להיפטר בושה ולהפוך את מהלך הרגיל של החיים אם יש לך סקס בעבודה.

מה לעשות אם הסקס קרה במקום העבודה

ראשית, אתה צריך להבין בשבילך, על מה ולפני אשר אתה חווה במיוחד בושה: מי היה זה סקס, שם ובאותו נסיבות הוא קרה. כבר מזה לך צריך להיות דוחה על ידי בחירת אסטרטגיה של התנהגות עתידית שלך עם עובדים, בוס, שותף סקסי, רוב היסוד, זה.

הוא אוהב אותך

אם הצעיר, שאיתו יש לך יחסי מין, כי אתה אוהב, ובמיוחד אם ההרגשה הזאת היא הדדית, מתעוררת השאלה על מידת המשפטים רומנטיים ועבודות עבודה.

במצב דומה החוצה, שניים: או אחד מכם חייבים לשנות את מקום העבודה (או את המחלקה בגבולות החברה), כך שתוכל להמשיך להמשיך להמשיך במידע, או לשמור אותו בינך בסוד.

למה לא לבקש מערכות יחסים? מאז בשלב מסוים זוג שלך יהיה נושא של כל, החל עם עמית מאחורי השולחן הסמוך וסיום עם הניקוי.

חלום מקצועי בלונדטטים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ומנומסים. רק זה כבר לא רק רגעים שימושיים לעבודה.

מצב דומה לא ייהנה מאף אחד מכם. בנוסף, אם הדברים מתפרקים בסופו של דבר, אתה תהיה שוב במרכז תשומת הלב של כל הרכילות המקומית, וזה יעבוד יותר לא נוח מאשר קודם.

הוא לא אוהב בשבילך

מצוין אם הצעיר חווה רגשות הדדיים: במקרה זה, אתה פשוט להעמיד פנים ששום דבר לא קרה ביניכם, ובאותו נקודה מצב זה יישלח על עצמכם בעצמך.

עוד דבר, אם אתה אוהב גבר. נסה כמו יכול להיות רך יותר לספר לו על מה הדברים הם מיד בלתי אפשרי. אולי אתה לא צריך לתת לו בגלוי להבין שהוא unattracting בעיניים שלך. אם אתה צריך, לכתוב בקשה לפיטורים או להעביר למחלקה אחרת שבה תוכלו לצללבות מקרוב ככל האפשר, ולא יהיה לך את היכולת להכניס מקלות בשבילך לתוך הגלגלים בגלל סירובך.סקס עם הבוס יכול להיות לא רע רק במקרה אחד - אם שני הלב שלך מאוהבים אחד עם השני. אבל גם במצב זה, זה יהיה נכון מבחינה אתית כדי לשנות את מקום העבודה לשחרר את עצמם, וזה מ "שפות רעות" בעבודה.

אתה אפילו לא זוכר את שמו

אז, אם אתה לא זוכר, עם מי ספציפי, ישנת מן העמיתים שלנו אתמול בלילה, התנהגות היא ערנית על סליל מלא. לכוון את תשומת הלב של עמיתים שלך עכשיו ידידותי במיוחד, מעצבן, קשוב לך או הפוכה לך להימנע. תקשיב לרכילות של עמיתים: אולי מישהו הורשע, כמו אתמול אתה עובש עם הראש של המחלקה הסמוכה, וכבר לתת לזה.

אולי הוא בכלל לא מתעניין בהמשך היחסים - זה נורמלי. אם אתה לדבוק באותה תצוגה, רק להציל את הסוד שלך בסוד מאחרים. אם אתה אוהב אותך, להסתכל במצב: איך אתה מרגיש לגבייו.

וזה אומר שאין לך קושי.

זה היה "שיכור" סקס על חברות

אתה כבר מזמן נחשב לזה יפה, אבל לא לאפשר את המחשבות האלה ללכת מעבר לגבולות הראש שלך. בעוד אני לא זז קצת על החברה ..

אם סקס עם עובד קרה לראש המשכבל שלך, מבלי להיכשל לדבר על זה עם השותף "אקראי" שלו.

איך אתה מגלה מי היה אתמול רומיאו, לדבר איתו לבד. תאר את מה שאתה מרגיש לו ובאופן כללי על כל המצב. אתה שני מבוגרים, ואתה לגמרי מסוגל לפתור את השאלה הזאת יחד.אם לא תבחין בתצורות או בצוות, ולא בכבוד שלנו, לשמוח: אדם או לא מכיל גילוי שקרה, או לא זוכר שום דבר בקשר לזה. ולאחר מכן - שוב לבדוק את הפריטים הראשונים של המאמר!

הוא נשוי

סקס עם אדם נשוי - המצב לא נעים בכל מקרה, במיוחד אם הוא עובד שלך.

ב -1, לא מאשים את עצמם: סקס היה ללא ספק הדדי והתרחש בהסכמה הדדית, אז אתה לא "מחליק", כי לאיש יש ראש משלה על הכתפיים. המשך דברים כאלה לא צריך להיות: גם אם יש לך סקס למען קידום או ליבה אחרים "לחמניות", את האגרה עבור רומן כזה יכול להיות גבוה למדי. אם אתה חייב כבר כרגע, לא נותנים להבה להבה עוד יותר.

ב 2, אם זה מוכן להיות מובן לצוות העבודה. כן, זה יהיה לא נעים, ואת המצב סביבך יהיה מתוח. אבל בשלב מסוים הכל ייפול למעגלים, כי אנשים במהירות bumps לקראתם של אותם נושאים לדיון. העיקר, לא חושב עליהם סיבות חדשות לרכילות ולהתנהג מאופק בתגובה בדיחות של מישהו או נזיפות.

הוא הראש שלך

שוב, אפשרויות סבירות עבור פיתוח אירועים כאן הם שניים.

אפשרות 1: סקס התרחש "על שיכור", טיפשות, טוב, באופן כללי, אתה לא מעוניין לחזור על זה. במקרה זה, אתה הולך לבוס שלך ישירות (אבל כמו יכול להיות רך יותר) להודיע ​​לך כי אתה repain כי קראתי לעצמי ללכת מעבר perficric. להתעקש על העובדה כי הקריירה משחקת לך תפקיד מרכזי, וכל מה שקרה הוא טעות סבירה, אתה לא רוצה לחזור.

אולי הוא ייקח את המילים שלך קרוב ללב, ולכן תצטרך לשנות את מקום העבודה. ובכן, זה גם לטובה: שום דבר לאפס עם אדם אשר ישתמש בתפקידו בהיררכיה חברתית, רק כדי לשפוף אותך למין.

אפשרות 2: אתה מעורב במתכוון במין עם הבוס. שאל את עצמך ששימש כתנאי מוקדם - הרגשות האמיתיים שלך לאיש זה או את האפשרות של מאקר כזה כדי להגדיל את מעמדם החברתי שלהם? וכשהיא שייכת לך, הוא מקבל כשותף שווה או פשוט רוצה ליהנות עם כפוף אטרקטיבי?

בשום פנים ואופן לא תן לי לנגב את הרגליים. צופה בו על העובדה שאתה עמיתים, וכי הרומנים הרשמיים מדי פעם מסתיים משהו טוב.המשימה שלך: לא להעליב אותו, כי אחרת הוא יכול להתחיל להפיץ שמועות על בילה יחד, ולכן זה בהחלט לא הכרחי. כן, גברים, כי זה לא מרגיש את זה, אין רק הרבה הרבה יותר גדול מאשר נשים, אבל גם מאוד מכובד.זה קורה, במיוחד לאחר הארגונים הסוערים, או אתרי בר עם עובדים לאחר העבודה.

הוא הלקוח שלך

הכל קורה, כולל זה. אם שותף המין שלך נמצא במקום העבודה הוא הלקוח שלך או שותף עסקי, כמה כנראה ישקול את זה בכל האתי.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. בחרה בחר אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאוסף חברה יפה.

כי אתה מפחד.

מצד שני, כאשר אדם עם העבודה שלך אין מספיק מספיק, אתה בעצם לא להסתכן כל דבר: בכוחך כדי לגרום לאף אחד מזוהה אי פעם, בכל מקרה, בצוות העבודה שלך.

וגם אם זה מגלה מה ההבדל? ובכן, כן, זה יהיה חסר משמעות לא נוח אם עמיתים יתחילו לשאול איפה בדיוק אתה כבר משחק אתמול בלילה. אבל שום דבר לא מפריע לשום דבר כדי להמשיך עם האיש הזה - אחרי הכל, כמעט לא שבר את המצווה העיקרית של הקבינט, שאומר: "אל תערוך עם השכן שלך!-

הוא האיש הצעיר של עמיתך

ובכן, אבל זה עונש פתאום מאשר רק סקס אקראי עם עובד.

אם למחרת בבוקר, אחרי הלילה הלא מזויף אתה בא למשרד ואתה מבין שלא ישן עם עובד, אבל עם עובד, שאישה עובדת באותה קבוצה, עדיף לבוא אליה, בעוד זה לא עשה את זה "אהוב".

תגיד לי בכנות ועם כל לבי, איך זה קרה. סביר להניח, היא תהיה מאוד רשע. אבל אתה תהיה בכנות ביותר להיות כנים לפני, להבין כי האמת תהיה הפתרון הנאמן ביותר הנכון של סביר להניח במצב דומה.

Просмотров: 80 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar