01:33
כמה נכון, סוף סוף, להתאים אישית את האור ואת המצלמה עבור שידורי מצלמות אינטרנט

תאורה משחקת קצת תפקיד חשוב בעבודה של דגמי אינטרנט. ממנו, באופן כללי, זה תלוי איך לשים את זה בעדינות, אישה תיראה במסגרת. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי הילדה יכולה להיות כמו מצלמה יקרה, אבל עם תאורה חסרה או מותאמת אישית, התמונה יהיה מרוח ו מטושטשת.

בהקשר זה, בנות הרבה יותר קל לעבוד באולפנים, כי יש כיצד צוותים טכניים עוסקים בהגדרת הציוד. יתר על כן, מודל האינטרנט חייב להיות מסוגל להיות מסוגל להתמודד עם מסובך, כמו רבים באים לידי ביטוי, טכנאי, כי אתה אף פעם לא יודע שבו הקריטריונים ואיפה אתה צריך ללכת על האוויר. כמה איך אנחנו מביעים, עצות יקר יסייעו בנות תקבע תאורה נכונה ולהקים חדר שידור.

עצה №1. מודל האינטרנט מחויב לראות כי השידור לא עבר קרוב לקיר או לחלון

אם יש לך לומר זאת כדי לעבוד בחדר צפוף, אז זה הכרחי לעבור למרכז שלו הרבה כדי לדבר, ולא לקיר. הינכם מתבקשים לשים לב כי הנערה מחויבת להיות ככל האפשר כמו שאנשים המשמשים להביע בחינם. אם אתה עובד, כפי שאנו מדברים כל הזמן, קרוב למכשול, תיצור דגש רב על הצל. לא עבור אף אחד לא סוד. תארו לעצמכם עובדה אחת לגבי מה מותר לקבל אותם עם וילונות הדוקים.

על פי היכולת, כדאי לשים את זה בעדינות, להחיל תאורה טבעית במיוחד, אבל אז החלון נדרש רק להיות ממש מול המודל, או בצד. כך שיש לך זמן רב ידוע לדבר, מעט לרכך את השמש, בסופו של דבר, את האור, אתה צריך וילון את החלון עם טול שלג לבן לבן. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כאשר ירי אסתר בלילה, כמו שאנחנו כל הזמן לדבר, ענן מזג אוויר ללא מקורות אור נוספים לא פשוט לעשות.

טיפ # 2. מודל Webcam חייב להבין בצורה מושלמת בהגדרות של המצלמה שלך

זה בסדר... איך להציל אתנו...

באופן טבעי, אתה יכול ללכת השיטה הרגילה ולאפשר מצב הקלטה אוטומטית עם תמיסה מומלצת. אבל התמונה היתה הכי יצוק וכיצד אנו מדברים בדיוק, אתה צריך לחפור בהגדרות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי תכונות מומלצות:

  • חשיפה ב -50.
  • ערך הסרעפת הוא גם בביטו, לאחר בדיקת איכות הירי, עד שהוא נמצא לבסוף.
  • יתרת השלג-לבן צריכה להסתגל סוף סוף תלוי בתאורה (המצית בחדר, התחתון את המחוון).
  • ISO חייב להיות ממוזער, ולאחר מכן להגדיל באופן שווה עד תוצאה של המאפיינים של הווידאו אינו מתאים 100%.
  • עצור להתמקד.
  • כמה דגמי אינטרנט החלו להיות הצליח לירות אתי מ webcams מחשבים ניידים, טלפונים וטאבלטים. כולם יודעים שזה לא המחשבה הטובה ביותר. ובכן, לא כל אתרי אינטרנט מותרים, באופן כללי, עבודה עם וידאו באיכות נמוכה.

    עצה מספר 3. מודל האינטרנט מחויב לעקוב אחריו, כך שמקורות האור דיברו בינוני על ידי החדר

    אם האור גם נופל על הפנים ודמות רק עם, כפי שכולם אומרים, יד אחת, תחושת האסימטריה תיווצר, אשר ניתן גם להרוג זיכרונות מבחוץ של הילדה. באופן ספציפי, כיצד לבוא לידי ביטוי, כי מקורות אור אחידים צריך להאיר באופן מתון את המודל של מצלמת האינטרנט מכל הצדדים. ואכן, זהו היבט עיקרי מאוד. ואכן, אם אין, כפי שכולם יודעים, מנורות זוג, בדיוק מול זה אפשרי למקם אובייקטים עם משטח רפלקטיבי (מראה, לוח עם לסכל מודבק או רפלקטור סטודיו מיוחד).

    עצה מספר 4. מודל Webcam חייב, באופן כללי, לטפל איך התמונה היתה כמו רובנו התרגלו לומר, גדול

    אם האור, אם כן, תיפול מלמעלה, אז זה עושה את ההשפעה של תמונה שטוחה. יש צורך להדגיש מה תאורה רקע יעזור. זה יכול להיות כל מקורות אור הממוקמים בחלק האחורי של מודל Webcam. אתה יכול אפילו ליישם משהו דקורטיבי: גרלנד, כתובת ניאון, פנסים, וכו '. ד '.

    עצה מספר 5. מודל האינטרנט לא חייב לשכוח את תיקון הצבע

    לפני תחילת האתר, סוף סוף כדאי להסיר את הסרטון המשפט ולבסוף להסתכל על רולר. אולי לא תהיה משמעותית, בסופו של דבר, לעבוד עם תמיסה, בהירות, ניגודיות ואיזון לבן לבן עבור רבייה צבע ללא רבב. אתה יכול סוף סוף להוסיף מסנן או מנורה עם, כמו אנשים רבים חושבים, צבע אור. כל זה יעזור לעשות איך אנחנו רגילים לדבר, תמונה ללא דופי לשידור. נערות ליווי בקריות

    Просмотров: 99 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar