06:24
נשימה שנייה: שבע מחשבות על איך אנחנו רגילים לגירוד, גנב חדש של חיי מין

ולא בחדר השינה שלך תשוקה שככה, וחיי מין החלו להיראות, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, טרי, יש לו זמן לשנות את העניינים שלך. אתה יכול להחזיר כימיה, זה קל מספיק כדי להבין כמה מחשבות מהרשימה בחיים שלך.

התוכן של המאמר

1 שבע מחשבות על התור החדש, כפי שכולם יודעים, חיי מין

7 מחשבות לפריק חדש של חיי מין 7

קיום יחסי מין עם בן זוג, אנשים בדרך כלל מנסים, באופן כללי, כדי לחוות משהו חדש: תנוחות, מיקומים לעשות אהבה. אבל מתונה הכל חוזר אל המעגלים, כי אדם מתקבל לראות איפה זה נוח ובדרך כלל. במקום שהתחלת לקיים יחסי מין ללא התלהבות, אז תהיו משוכנעים, בקרוב, באופן כללי, לא יהיה בחייך.

במקום זאת, כמו בראשות, שינוי תנוחות תחתונים יפים, זה בלתי אפשרי להחיות את האורות הסקסיים נכבה, אז הקפד לנסות כמה מהמחשבות הבאות כאן, טוב יותר, לקחת את כולם לנשק.

להתפלל במקרר

על התצוגה הראשונה, עצה זו יכולה, לשים את זה בעדינות, נראה מאוד יוצא דופן, אבל זה שווה להקשיב לו. במקרר שלנו, זה יהיה אפשרי איך אנשים משמשים להביע, מזון מתאים כי לא רק לחזק את התשוקה המינית, טוב, אז לדבר יהיה להפוך את הקרבה של בולט יותר נלהב.

אתה צריך גם לא להישען על שום ודגים, למרות העובדה שהם aphrodisiacs, עדיף לבחור פחות מוצרים disovovovative. עצור את תשומת הלב שלך על אפרסקים, בננות, תאריכים, ענבים, תותים יין אדום.

בנוסף, פירות יכול להיות גם, באופן כללי, כולל במשחק סקסי שלך.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה מצוינת.

שלח תשומת לב לעובדה כי שמנת ותותים הם קלאסי אינסופי ממה שאתה רוצה לעורר שותף, לצייר על לבבות קרם הגוף שלו, ולאחר מכן את מוחם של אמנים עם הלשון שלהם.

גם מזון יכול להיות מועבר רק מן הפה אל הפה, לנסות, ולא שאתה רוצה לקבל רגשות חדשים. במקום זאת, עדיין לא מוכן ללכת עד כה, אתה יכול להשתמש בליטוף עם חתיכות של קרח. לבלות במקומות היקרים ביותר של השותף של קוביית הקרח, ולראות אותו לתגובתו, לאחר מכן אני מעביר לו את השבט. משחקים כאלה נרגשים על ידי תשוקה ולהפוך אותו להסתכל זה על זה בעיניים חדשות.

כוח של הנשמה

ולא עדיין לא, בסופו של דבר, הלך למקלחת יחד, אז זה הזמן לחוות. מטוסים חמים של מים מעוררים מחשבות רומנטיות, חוץ מזה, כדי לראות את הגוף, כמו אנשים נהגו להביע, אדם אהוב בפרטים קטנים באור בהיר הוא כמעט כל מרגש מאוד.

נסו ללכת על שותף כפי שהוא, בסופו של דבר, ילך למקלחת. זה צריך להתחיל מרחוק, לקחת לו בחזרה, נע לחלקים אחרים של הגוף. זה טוב מאוד להדגיש את מה שאתה צריך לחוות נשיקות מתחת למקלחת חמה, הם מבטיחים כמה שאין כמוהו לכל דבר.

סוף שבוע במיטה

אנחנו כל הזמן איפשהו ממהר, החיים המודרניים הם 100 אחוז מורכב מדגיש ומקרים שאין לנו זמן לבצע. תן לעצמך זמן לנוח, אתה יכול לעשות את זה עם אדם אהוב.

במקום לראות את התשוקה של דהוי, הגיע הזמן לבלות יותר זמן עם שותף. כולם ברורים שהם יניכו את אחד מסופי השבוע, כאשר לא תזדקק לשום מקום, תתעורר ליטוף עדין אהוב. אין לשאוף לספר את הפעולה כדי apotherapose, לתת לעצמך זמן ליהנות מהפעולה.

יונה זה לזה, לנסות משהו חדש, להקדיש הפעם רק לך. ב איך אנחנו מדברים איתך, יום כזה יכול להשתחרר את עצמך מבישול, להזמין משלוח מזון, ואוכל אותו, בסופו של דבר, שם, במיטה. לשתות ולאכול במיטה, לאחר מכן (או במהלך) יש לך סקס. מייצגים עובדה אחת, כי גישה כזו לא רק לתת דמיון סוף סוף ליהנות זה לזה, ו, ולשים את זה בעדינות, זה יעזור להצית את האורות של התשוקה המהומה.

להירגע בחדר האמבטיה

זה ברור מאוד, ומה, ולא לעשות הכל הוא רעוד על פי התוכנית? נסה שזה נראה בנעימות שותף, אבל עם כל זה לא מאפשר להשיג אקסטזה עצמך.התחל את הליטוף שלך מהבוקר, טוב הזין שלי טוב, ולאחר מכן השפתיים והשפה מחוברים. כזה השעירה של כמובן תיהנו השותף, במיוחד מאז לא היה אכפת לך כל כך הרבה.קח אותו כהנאה בלתי מוחטת, עם כל זה התמקדות ישירות על איך אנחנו מדברים ויזואלית איתך, רגשות נעימים עבור שותף.

מורחים את גופת ג 'ל השותף על הנשמה, לעסות אותו בקפידה, ולאחר מכן היא להציל את אהובתו על גבו, וגלישה בגופו, הולך היונה שלו.

סביב השותף בין הרגליים שלהם, להתחיל ללטף את גופו בידיים, עבור הוספת בעבר על כף ידו, כפי שכולם יודעים, ג'ל המקלחת הוא נגוע. להשמיע את האיברים האינטימיים, תוך התמקדות בכל מילימטר של הגוף. כמובן, כולנו יודעים היטב כי stroking הראשון צריך להיות קל יותר, מאוחר יותר בטוח יותר ויותר אנרגטי.

לחות הגוף של ג'ל שותף למקלחת, עיסוי מעט כדי ליצור קצף. ואז shrove מלמעלה ולהתחיל לשפשף את הגוף על הגוף של האהוב. יש לציין כי עניינים כאלה ייתן תחושה בלתי נשכחת, סביר להניח, אתה אפילו לא תוכל להיות, כדי לשמור על המיטה, הקרבה יקרה ישירות כמו הרבה של Yeez.

מָהִיר

רגילים לעשות הכל על פי התסריט, טוב, עם תחושה ויור? הגיע הזמן לשנות את הדרך moody שלי: לעשות את זה מהר מאוד כאשר הזמן הוא. נערות ליווי בהרצליה

הולך לעבודה? תמיד תמצא עוד 5 דקות, אשר ניתן להחזיק עם הטבות, להתחיל עם ליטוף ראשוני עד השותף רועד או לשטוף את הראש שלו. קח את זה, לעשות את זה לחפש את עצמו. אין צורך להביא מין כזה עד סוף הטיסה ניתן לסיים את הערב. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה יעשה את הקרבה של טעם מיוחד ותשוקה.

כמובן, כולנו יודעים היטב מה אובייקט ההנאות יהיה.משחק דומה מרגש ומתברר, עם כל זה מאפשר לך ליהנות רגשות חדשים לחשוף לעצמך את כל היחסים glubin.טבע יפה, וככל שאנו מאתנו לבד אומר, מזון מתובל הוא גם תענוג, לפניהו זה לא ממש מישהו שיכול לקחת. הגיע הזמן סוף סוף להוסיף אלה ליהנות מין.

משחק בשער אחד

לבלות ערב רומנטי בחדר האמבטיה, אשר יכול להיות יותר נעים. סוג מים, להוסיף שמנים ארומטיים קצף, להתקין נרות, להפוך את מיוחד היכרויות שלך.עיסוי בחדר האמבטיה ניתן לוותר על משחק מקדים בלתי נשכח.

אנחנו מרימים יחד במעלית? זה קורה הרבה זמן לגעת זה בזה במקומות אינטימיים, הצית את ארוחות צהריים, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, התרגשות תכשיטים. הכל כבר זמן רב כעס ומה לא מפחד לנסות, כמו במקומות החדשים, המין הספונטני לעתים קרובות קורה יותר טוב כי כבר זמן רב מתכננים.אנו רגילים כי המין צריך להיות kulmination של תענוגות עבור שני השותפים.

פרוסט פיקניק

לאסוף סל עבור picniko, לשים חטיפים אור לתוך זה, פירות E, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקרוא, קינוחים נמוכים קלוריות.

עמידות רוסית וחסרונות זרקו דעה שקרית כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה, זה מה שיש לשתוק. רק כמה יחידות מבינות כי שירותי ליווי בישראל אין להם דבר עם זנות.

נבחר אבל ההפרעה, הרחק מן העיניים הסקרניות. ואולי אפילו לא צריך לקרוא על מה שיש לך בית אישי, אתה יכול סוף סוף סוף סוף לחפור בגינה.

חותכים אחד את השני, כמו כולם הוא מובן, מאכלים מלוחים, ולשמח את החברה של השותף, שלאחריו, מתחילים להציק לה, תחילה על ידי halfnamkami, מאוחר יותר, יותר ויותר, וספינינג. להקניט את האוכל שלו, לבלות חתיכות של פירות על השפתיים, לנסות לנשק על ידי לקיחת חתיכת שוקולד בפה.

תסתכל על ההתאוששות של השותף, מתון, כמו בראשות, ללטף אותו הוא פתוח יותר בלהט. במקום שאתה חושש שתראה מבחוץ יראה, אז זה לא רק שווה לזרוק לתוך החיצוני עם הראש שלך, להשאיר את המתוק לארוחת ערב הביתה. אבל עכשיו רק יונה זה לזה ולהקניט. פיקניק כזה יהיה מין חושני חם פרלוד. אולי אפילו לא תהיה לך זמן להגיע הביתה, כולם יקרה במכונית.

במערכת היחסים, הוא עקרוני לקרוא, בסופו של דבר, לשמוע אחד את השני, לא לעשות קשיים, ולא הם, לא מרגישים בקשר לזה. זה יכול להיות ברור מאוד, אולי השותף שלך כבר עבר מ טרי, כמו רבים חושבים, סקס משעמם, אבל אתה פשוט פוחדת, למעשה, לומר על זה? אל תביא את המקרה למגבלה, נצל את הטיפים האלה לחזור לתשוקה חיי המין ורעוד, ואז תבחין איך זה יחליפו, איך השותף שלך.

Просмотров: 1212 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar