13:00
טכניקת עיסוי מזרחית

עיסוי מזרחי במיוחד הוא עכשיו, בסופו של דבר, זה נחשב ביותר מאיתנו כל הזמן מצביעים, עיסוי מעשי, שימושי ונעים. במהלך רובנו, רובנו משמשים לדבר, שמנים ארומטיים נעימים נופלים במהירות לתוך העור ומביאים את רובנו כל הזמן, רגשות אמיתיים לגוף האדם. רק בעזרת מגוון כזה של עיסויים, כפי שאובצאים רבים, המאפיינים החיוביים של שמנים ארומטיים במהירות, כמו בדם ויש להם פעולה נעימה מאוד. כמובן, כולנו יודעים כי אין מושב, איך עיסוי כזה צריך לעשות בלי שמנים ארומטיים. הם לא רק להחליק לאורך הגוף הגברי, אבל גם לתת את העומס של כוח, אנרגיה ולהגדיל את האווירה של התכונות הארומטיות שלהם. לְעַסוֹת.ס"מ יציג לך את טכניקות עיסוי מהנה ביותר.

בואו נלך לעיסוי האמיתי

כמו לפחות תצוגה אחת של Missaja, עיסוי הוא ירה מלטפות, הזזה ידיים בגב האחורי, עור ניקוי העור. זה יהיה רע אם לא נציין כי יש צורך להשפיע על הגוף, זה מאוד קשוב ובזהירות, לא כמו מבחגו של עמוד השדרה. התנועות הן רק בכיוון כל כיוון, צוואר עם זנב וחזרה. אדם קטן יודע שאפשר להבחין בין גבר רק בעזרת מליטה, לתת לו איך אנחנו מדברים כל הזמן, רגשות נעימים וגידול של שמים הנאה.

החלק האינטגרלי הבא של עיסוי הוא חיכוך רוחבי. טכניקה זו, זה נעשה רק מן הצוואר, עם כל זה, העור מעט מעט, בסופו של דבר, מהלכים. כתוצאה מכך, זה פשוט משפר את זרימת הלימפה, הדם, כמו גם מים רקמות הוקמה. עוצמה עכשיו יש להגדיל באופן אחיד, לרגע, לנסות לעשות עד 55 תנועות. מאוד ביסודו של דבר, כך הידיים לא לפסל, הם צריכים לזוז, כפי שאנו מבטאים, בהחלט לכיוון.

כדי ליצור קיפול על הגוף ולדבר יותר, כפי שאנו מבטאים רגשות נעימים בזמן עיסוי, עליך להשתמש בקבלת הפנים. מסיבה זו, גמישות השרירים עולה, מאה אחוז בד מוצג, כמו כולם יודעים, חומצה לקטית. מאוד ביסודו של דבר, כך סוג זה של עיסוי נעשה רק בחדר חם, הטמפרטורה שלה לא חייב ליפול מתחת 20 מעלות. הרגע המרכזי יהיה גם זה לפני ההליך, לשים אותו מעט מעט, זה בהחלט, באופן כללי, לקחת מקלחת חמה, או לנגב את כל הגוף כמו אנשים חמים, כמו אנשים הרגל של 'אקספרס, מגבות רטובות. כל הטכניקות, כמו בעיסוי קלאסי, בוודאי יבוצעו בבלוטות הלימפה הגדולה ביותר.

עיסוי מזרחי נוצר כך כדי לדבר עם שניהם קל, ennoble את בריאותם של אנשים, זרימת הדם ברקמות, מתן השפעה חיובית על הגוף. אבל עם הזמן, הטכניקה החלה לשמש גם עבור הרפיה ומשלוחים, כל כך הרבה מאיתנו כל הזמן מצביעים על רגשות נעימים. כך שהעיסוי המזרחי הוא ממש נחמד, וכמו רבים בא לידי ביטוי, מעשי, זה בטוח: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

  • לדעת את כל ההיבטים של טכנולוגיית עיסוי מזרחי.
  • להירגע אדם לפני פעולה.
  • עקוב אחריו לקחת מקלחת חמה.
  • לעשות בפנים כמו רובנו שימשו לדבר.
  • שמור על טמפרטורת החדר.
  • לגוון מאוד את התהליך עם קבלות פנים.
  • Просмотров: 171 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar