NT Tantric Massage מתמחה בשירות מקומיים בניו יורק ובקווינס המחפשים טיפול עיסוי שונה. יש להם טכניקות מחייה המקדמות איזון פיזי, נפשי ורוחני. NT מציעה מגוון סוגי טיפולים מעיסוי כיסאות, ועד עבודת גוף של רקמות עמוקות, עיסויי גוף מלא.

נתקלתי לראשונה ב-NT כשקראתי כתבה ב-Elite Daily על "25 נקודות העיסוי הטובות ביותר בניו יורק". כבר ידעתי את היתרונות של טיפולי הרפיה ליציבות נפשית מתמשכת ורציתי ללמוד עוד על זה.

מבוא:

Hampton Luxury by DoubleTree מקיפה את כל המאפיינים שהייתם מצפים ממלון יוקרה עטור פרסים, כמו גם גישה לאינטרנט מהיר ואלונים גדולים עם אזוב ספרדי במיקומו האלגנטי השוכן על 220 דונם מיוערים הגובלים בנהר Choptank ליד קיימברידג' ספרינגס, פנסילבניה. . בין אם אתם מחפשים נופש משפחתי מוקף בכפר כפרי בזמן ביקור בבתים מהמאה ה-16 או נוסע עסקי בחיפוש אחר נוחות.

... Читать дальше »

Просмотров: 74 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

Margara's ידועה בהפקת סרטוני הריקוד והשיעורים הטובים ביותר ברחבי העולם!

אנחנו הבית של הריקוד - למה לא ללמוד לרקוד היום? יש לנו למעלה מ-10 קטגוריות שונות של ריקוד.

-סגנון הריקוד של Jive: רוצה ללמוד איך לעשות לינדי הופ או Jitterbug? סגנון הריקוד המיוחד של מרגרה יהיה כאן בקרוב.

- Mesatonics קצבי: אנו עורכים שיעורים רבים הכוללים תנועה נמרצת, מוזיקה וכוריאוגרפיה מאתגרת. ריקוד עם הסגנון הזה הוא הרבה יותר פיסול גוף מכל סוג שהוא.

-אנטומיה 101: שיעורים אלו מטרתם ללמד אנשים כיצד לקדם את גופם באמצעות סדרת חימום מלאה, עיסויי גירוי עדינים ומתיחות של קבוצות השרירים הבודדות בהן מתמקדים לשגרת אימונים אופיינית. שירותי ליווי בירושל ... Читать дальше »

Просмотров: 58 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)