15:08
משרות ליווי נשים

לאנשים רבים יש רעיון שגוי לגבי עבודות ליווי נשים. האמת היא שלא כולם עוסקים בסקס. מלוות נשים יכולות לספק מגוון רחב של שירותים ללקוחותיהן, כגון ליווי, אירועים חברתיים ואפילו ייעוץ.

מלוות נשים הן בדרך כלל לא נערות טלפון ברמה גבוהה, אבל הן עדיין יכולות להרוויח הרבה כסף אם יש להן את הכישורים והגישה הנכונים. הם צריכים להיות מסוגלים לספק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות שלהם.

הדבר החשוב ביותר עבור מלוות נשים הוא להיות עצמן ולהיות כנים עם הלקוחות שלהן כדי שירגישו איתן בנוח וייהנו מהחוויה.

מלוות נשים הן פלח הולך וגדל של תעשיית המין, כאשר נשים רבות מגלות שהן יכולות להרוויח יותר כסף ולהיות יותר חופשיות בעבודה מסוג זה.

הדבר הראשון שצריך לדעת על להיות מלווה נשית הוא שאתה צריך להיות נוח עם הגוף שלך. אתה תהיה עירום במשך רוב הזמן ותצטרך להיות מסוגל לשים את עצמך בתנוחות שיכולות להיות לא נוחות עבור אנשים מסוימים.

אתה גם צריך להיות מודע לסיכונים הכרוכים בקו עבודה זה. אופי התפקיד אומר שאתה עומד לבוא במגע עם אנשים שאולי לא עומדים בטובתך, לכן חשוב לך לנקוט בצעדים כדי להגן על עצמך מפני סיכונים אלו.

עם הביקוש הגובר למלווים נשיים, התעשייה עדה לפריחה. יש הרבה סיבות שמניעות את המגמה הזו. נשים נעשות יותר ויותר עצמאיות והן אינן רוצות להיות קשורות לנורמות חברתיות.

המבוא יכול להזכיר גם את הדברים הבאים:

- תפקידה של מלווה נשית הוא לספק שירותים מיניים ללקוחות. דירה דיסקרטית בקריות

- מלוות נשים צריכות להיות בעלי כישורי תקשורת טובים ולהיות מסוגלים לקרוא אנשים היטב.

- הם חייבים גם להיות מסוגלים לנהל את זמנם היטב מכיוון שייתכן שיש להם מספר לקוחות ביום או בלילה אחד.

מלוות נשים עובדות במגוון מסגרות, מהבתים שלהן, לבתי מלון ועד לסוכנויות ליווי. הם יכולים לעבוד על בסיס עצמאי או כחלק מארגון גדול יותר.

ישנם סוגים רבים ושונים של עבודות ליווי נשים. חלקם מתמחים יותר מאחרים וקשה למצוא אותם, בעוד שאחרים נפוצים יותר וקלים יותר למצוא אותם.

חלק מהמלוויות מתמחות ב-BDSM, בעוד שאחרות מתמחות בריקוד ארוטי או אפילו רק במתן חברה לדייטים בארוחת ערב. יש גם כאלה המספקים ליווי למי שסובלים ממוגבלות או ממחלות נפש, כמו דיכאון או חרדה.

עבודות ליווי הן לא רק לגברים. יש הרבה נשים שעובדות גם כמלוות, והן צריכות להשקיע הרבה עבודה קשה כדי לשמור על קהל הלקוחות שלהן.

ליווי אישה אינו זהה לזונה. היא לא מוכרת את גופה תמורת כסף, היא מוכרת את זמנה ואת החברות שלה במקום.

Просмотров: 51 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar