שינוי בסלון של עיסוי ארוטי, זה אפשרי ללכת כמה מתבטאים בדרכים שונות. מעת לעת, הבנות יש זרם אינסופי של לקוחות והם עובדים כדי לדבר, לא לוותר על הידיים, ופשוט יש ימים כאשר האורחים הם הפסקות ענקיות למדי. להשאיר את הסלון במהלך יום העבודה לבנות, באופן כללי, אסור, כי גברים, צמא של ליטוף וחיבה, יכול לבוא לפחות איזה רגע. אפילו ארוחת ערב מעסיקים בעבודה, בחדר נופש מיוחד עבור זה.

כי הבנות הן באופן מסורתי, אבל כמו שאנשים חרגו מתבטא, חתיכת משכורת ולבסוף אחוז המפגשים בילה, אז לא אחד במשך שעות ההשבתה, אשר משלם. ואכן, אבל הפעם ניתן להחזיק עם השירות. אנו נראה איך לשים את זה בעדינות, מעסה יכול לעשות, בעוד אין לקוחות.

בזמן הפנוי, המעסה, באופן כללי, זה שווה מנוחה גדולה, כדי להירגע האורח הבא

מעת לעת, המפגשים ממשיכים במשך כמה שעות של דירות או לקוחות לבסוף לבחור מאוד כמו רבים באים לידי ביטוי, פעיל, כפי שכולם אומרים, אנרגיה-עלות הוכחה תוכניות. כדי לא סוף סוף לחוות יתר על המידה, אתה יכול להתקיים זמן פנוי על איך אנשים רגילים להביע, ... Читать дальше »

Просмотров: 94 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

מצב רגיל בעולם המודרני הוא רגע כאשר אדם אומר הגברת כי סוף סוף רוצה לקיים יחסי מין איתה.

אונסקרטים מאומנים חלום לשיתוף פעולה עם עשיר ישראל. הם בהחלט נדיבים ונכונים. אבל עכשיו זה לא רגעים אחידים חיוביים בעת עבודה.

אני חייב לומר את זה אבל, אם מסיבה כלשהי הוא לא קולה תשוקות אינטימיות משלו? איך לרמוז אדם למין נכון וזהיר?

התוכן של המאמר

1 תקופת ההכנה 2 רמזים לא מילוליים 3 דרכים מדוברות 4 משחק משחק

תקופת הכנה

הנקודה הבסיסית ביותר היא אישית מלאה מוכנות כפי שכולם יודעים את מעשה האהבה המתוכנן. אני באמת רוצה להדגיש את מה שנראה כי אין דבר קָשֶׁה. אבל זה "האהבה הראשונה" עבר ככה כי אדם רוצה לרצות לא רק לחזור, וארוך, כפי שכולם יודעים, יחסים רציניים, אתה צריך לקחת בחשבון את המסה היבטים סבירים.

1 - הזמן הנכון. כמובן, בשבילך לא, זה הפך לצוד, כך שהכול נכנס לשבר קטן בין עבודה לצפות משחק כדורגל. זה בגלל להבהיר מ ... Читать дальше »

Просмотров: 2151 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

בכל פרק של "סקס בעיר הגדולה", קארי ברדשוב תמיד שאל את השאלה בעמודה הקבוע שלו, ואנחנו נהיה כנים, חלק זה היה אחד האהוב ביותר שלנו כאשר צופה בסדרה.

התוכן של המאמר

1 10 שאלות מהסדרות התרבותיות על סקס

חלק מהשאלות שלה היה מצחיק, כמה בנאלי, וחלק - ממש רציני ובעייתי. המהדורה שלנו בחרה 10 נושאים מעניינים, חשובים ורלוונטיים שקארי בראדשוב. לקרוא ולענות איתנו!

10 שאלות מהסדרה הכי אמין על Sex10

"העיר של הזדמנויות רבות של סוליל. אבל אולי זה הזמן להישאר על משהו זול?-

עונה 1 פרק 9

לשאת שאלה זו בהקשר של היחסים, המשקף כי עדיף: להיות תוכן עם מישהו שאתה באמת לא אוהב, או להישאר לבד. אבל גם מחוץ להקשר זה, השאלה נשאר רלוונטי, אם יש ספקות לגבי הקריירה או בחירת חיים אחרים.

מה עדיף: מזמרים את העגורן בשמים או להגביל את עצמנו לכחול בידיו?

"באמת היום הוא אנשים בודדים צריכים לנקוט אגדות מודרנית כדי להצדיק את גור ... Читать дальше »
Просмотров: 523 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

"טריפל סאלטו" במיטה - בגידה או פיזיולוגיה?אני

סקס עם 2 בנות הולך לבוא - זה אחד הפנטזיות הארוטיות המדהים ביותר, אשר שוללת את הסיבה לא דור אחד של בחורים. כולנו יודעים על המתיקות של העובר האסורה. אבל מה אסור על הפרי, כך הרצון לחוות אותו. מעת לעת, זכר פוליגמיה זז את כל הגבולות שאפשר להעלות על הדעת, והוא הופך להיות מאוד קשה לרסן אותה. ברגעים אלה נראה כי בגידה היא הדרך היחידה לצאת מהמצב הנוכחי.

התוכן של המאמר

1 "טריפל סאלטו" במיטה - בגידה או פיזיולוגיה? 2 צד אחר 3 חוקי מין נפוצים 4 לא הכל כל כך ורוד

לא רע "ליבק" נישואין קרירות - לא המציאנו אותו. אבל אנחנו אחראים לגמרי - טוב "Levak" אינו מחובר לנישואין, ולהפך - הורס אותו. אבל מה לעשות במקרה כאשר זה בלתי אפשרי, אבל ציד מאוד? כל גברת, אם זה נראה לנצח כדי לשמור על דברים עם האדם האהוב שלך, צריך להיות מודע לתכונות של פיזיולוגיה זכר.

כדי להיות נאמן לו הוא גם לא מציאותי איך לפתע ללכת מן המסלול שלך להתחיל לה ... Читать дальше »

Просмотров: 629 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)