יש כמה דברים שיהפכו את שלך סקס עם שותף בלתי נשכח. לשפר את המיומנות שלך ואתה לעולם לא צריך להתלונן על חוסר תשומת הלב של נשים.

התוכן של המאמר

1 דברים קטנים נעימים 2 שיחה פרנק 3 פרלוד ארוך 4 אזורי ארוגני וחיבה 5 ליטוף אוראלי 6 יד גירוי סקס קלאסי 8 אחרי סקס

דבר קטן נעים

כדי לעשות בחורה נחמדה במין, אתה צריך לזכור כמה כמה זוטות חשיבות רבה לבנות. זה מרגיע האווירה, אשר יוצר מוסיקה שקטה, נקי מצעים יפה מצעים, וג'קוזי עם קצף אתה יכול לקחת יחד. מים חמים משפר את זרימת הדם בקערה קטנה של הנערה ותורמת ל נהנה המשחק המיני שלך.

שיחה פרנק 2

זה קורה שהנערה, יודעת את ההעדפות שלו, באומץ אומר לך עליהם. זה גדול פלוס לה, אבל לא כל הבנות כל כך פרנק. שלך האתגר - כדי להפיק את מה שהיא אוהבת במשחק האהבה. אם זה ביישן, אתה צריך ללמוד זאת על ידי שיטת ניסוי וטעויות.

ארוך prelude3

כל בחורה ... Читать дальше »

Просмотров: 94 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

משחקים בחדר השינה לשניים הם לא כמו בראשות, כיף מוזר, ואחת הדרכים הנפלאות לצייר את הדברים הקצרים, כפי שהיינו לקרוא, צבעים חדשים ורגשות ללא שיטות מבניות. טבע האדם, טוב, הטבע בכלל לא יסבול קיפאון. אנשים מענגים אחריות ביתית דומה, אותן משימות בעבודה, אותם סרטים עם מוסיקה. זה חל על סקס.

התוכן של המאמר

1 לחימה אחת 2 בחירת הנושא של הביצועים 3 אפשרויות מסורתיות

המאבק נגד מונוטוניות

סקס מסורתי עם כל pluses שלה ב צורה של הנאה, טיפול רפואי ושיפור פסיכו-רגשית למדינות יש פגם כבד אחד. עם הזמן הוא משועמם.

אנשים חופשיים יכולים לבחור כיצד אנו רגילים לקרוא, שותף חדש, למעלה עושה עושר לחיי המין שלך. אבל מה, בסופו של דבר, לעשות את אלה שיש להם זמן רב בחר את חצי, אוהב אותה לא רוצה למצוא את הרגשות החדשים ביותר בצד? זה מתקרב איך, כפי שאנו מבטאים, זוגות נשואים ואנשים המורכבים חזקים, כפי שנהגנו לקרוא, אמון יחסים.

הקפד רק להסתכל כמה באים לידי בי ... Читать дальше »

Просмотров: 94 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

תאריך 1 עם חסות - זה כל הזמן בלוטו. המשפחה יודעת מה ג'ק האפיפיור מחכה, או שהיא פשוט תסתלק עם כל דבר. ראוי לציין כי לעתים קרובות על הבנות היכרויות הראשון, עם זאת, לא ממש טוב להתנהג. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהם איך הם באים לבוז ומאבק, לשים את זה בעדינות, נראה כמו פטרון אפשרי. זה אפשרי כי לא רק שווה לשכוח כי על איך הפגישה האישית הראשונה היא לא רק האיש רק מעריך את הגברת, והיא, כפי שהיה, מסתכל על נציג של הרצפה החזקה.

אם הג'נטלמן עשיר (מה עוד יש צורך לוודא), אז זה לא אומר שהוא אדם טוב. אף אחד למען העובדה של כל אדם אחר, כי מיליונרים וגם אנשי עסקים הם עם תיקנים שלהם בראש. מקרים עם, כפי שהנהיג, חלק מהם, אפילו על ידי חישוב, יכול להיות פשוט בלתי נסבל. התוכן מחויב להחיל את תאריך ראשון כיצד הוא הוקם להיות לידי ביטוי, לבסוף לגלות על חסות אפשרית ככל שרובנו התרגלו לדבר, מידע שימושי. הערכת גבר סוף סוף עומד על ההרשעה של 3 רמות.

רמת חסות אופטימלית

כאן יש צורך לגלות סוף סוף ככל האפשר על רקע החס ... Читать дальше »

Просмотров: 85 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

כל אישה יודעת שבמין חשוב לא רק להשתתף, אלא גם ליהנות ועדיף בו זמנית עם שותף.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. שוב ושוב, קונים - חבר 'ה מוצלחים, מה הם הרצון של הפיץ להיראות בחופשה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הרווח הזה מספיק, על מנת לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

מוזר, אבל לפני מאה שנה, נושא זה הוא לא שאני לא עולה, אלא גם טיפול קטן הן נציגי המין הקטנים והרופאים עצמם. אחרי הכל, יש או לא אורגזמה - זה לא משנה, העיקר הוא להרות ולסבול ילד.

התוכן של המאמר

1 אורגזמה, מהו היתרון שלך? 2 אורגזמה 3 אורגזמה נרתיקית: חמקמק, אבל אפשרי 4 אורגזמה הדגדית 5 מה יעזור להסיר מתח? 6 האם זה שימושי לאוננות? 7 השפעת אורגזמה על התפיסה 8 איזה מהנשים לעולם לא יגיעו לשחרור 9 רפואה כדי לעזור! 10 מעניין על אינטימי

אורגזמה אשר ממך להפיק תועלת?אני

עבור נשים, המצב השתנה לאחרונה ועיצוב אינטימי כזה החל להתעניין ולחקור את המנגנון של תופעה חמקמק, שממנו רע ... Читать дальше »

Просмотров: 89 | Добавил: trinaikvcbenck | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)