11:43
כיצד לבחור חומר סיכה לכל אירוע?

המבוא של חומר סיכה הוא מאוד רבים באים לידי ביטוי, הדבר הדרוש. במקביל, זה לא בהכרח חל רק במין. עכשיו כל כך הרבה זה לא מספיק בשוק, כפי שאנו מבטאים, חומרי סיכה שונים שעיניים אוזל. אפילו לא יודע איזה חומר סיכה לקחת את סך הכל. לפני שאתה מקבל בחירה בין איך אנחנו מבטאים, חומר סיכה על בסיס אקווה, על סיליקון ושמן.

התוכן של המאמר

1 עבור מה, באופן כללי, אנחנו צריכים סיכה? 2 חומרי הסיכה החשובים ביותר שראוי לדעת 3 חומר סיכה תקין

בחירת כבד, כי עבור משחק מקדים מסוים מתקרב איך לקבל סיכה מסוימת.

כדי למלא את הרצונות שלך בישראל קל אם אתה אישה מענגת מ בלארוס. ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,500 $.

לדוגמה, לעשות עיסוי מושלם עם שמן, אוננות - עם סיליקון.

באופן כללי, המטרה העיקרית של סיכה היא ירידה בחיכוך, יצירת מצב נוח מאוד עבור אנשים, כך שלא היו מכשולים בתנועות translational. ואם זכר, איך להתבטא, הגוף המיני של lubrikant אינו נחוץ במיוחד, יש צורך לנשים, כי לחות של הנרתיק בין כל נערה שונה.

אז, למשל, הנרתיק הריר יכול להיות גם רטוב סופר ויבש מאוד. זה כולל גם סקס אנאלי, וזה פשוט בלתי אפשרי בלי חומר סיכה טוב.

אז איזה סוג של חומר סיכה סוף סוף לבחור ועל מה מטרות? קרא על זה למטה!

על מה, באופן כללי, אנחנו צריכים סיכה?אני

לחות ומניעת יובש של הנרתיק. עזרה במהלך יחסי מין או בזמן השימוש של צעצועי מין. מניעת הופעתה של microtrams, אשר באופן כללי, עשוי להיות נוצר בשל יובש.

את חומרי השחורים החשובים ביותר אשר, לשים את זה בעדינות, שווה לדעת

חומרי סיכה על בסיס אקווה.

זה לא קשה, זה הפך, לחשוב כי חומר סיכה זה עשוי מים. אולי זה קל למצוא בבית מרקחת. סיכה מים חלקלק מאוד, כך שבסופו של דבר כל הזמן שלהם לשטוף את המים. הם מתייבשים כדי לדבר, כי במהלך המין אתה צריך להיות, זה הפך, לסחוט סיכה קצת יותר רגיל.

חומרי סיכה על איך לעבוד, בסיס אקווה לא נזק ליטקס, בטוח במהלך יחסי מין, בשילוב עם השימוש של קונדום. אבל עם כל זה יש שני הצדדים הרעים, כמו במקרה, חומר סיכה כזה: אם הגוף הוא נטייה איך אנחנו רגילים לומר, את הדילמות הפנימיות של מערכת המין, זה לא שווה להשתמש סיכה מים.

העובדה היא שבמסד הנתונים, כפי שכולם יודעים, חומר סיכה כזה הוא גליצרין, וזה פשוט משפיע על היווצרות של קיכלי. גבירותי, אשר קנדידיה קורה לפעמים, בסיס אקווה בסימון הוא התווית.

בנוסף, גריז כזה הוא לעתים קרובות בטעם, וזה רע כדי לדבר על הגוף על הגוף. כולם יודעים שכמעט כל הנשים עולה גם את הגירוי של המינים, הם מתחילים לסקרטים כל כך הרבה, זה לא אסתטי, להיות מכוסה בזקנים.

סיכה מועדפים על בסיס אקווה: Kalinoff, Touchy אנאלי, Durex, ארוטיסט ניטרלי.

חומרי סיכה על, כפי שכולם יודעים, בסיס סיליקון.

זה סוג של חומר סיכה סוף סוף יש עקביות די עבה, חלקלק. אבל על חשבון הצפיפות שלו, חומרי סיכה, כפי שכולם יודעים, בסיס הסיליקון הוא הרבה יותר "לשרת" במין. הם צריכים להיות הגברות שיש להם יובש שופע של הנרתיק. בנוסף, עם אנשים המשמשים להביע, חומר סיכה לעשות נעים, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, סקס אנאלי.

לשטוף את השרידים, כמו אנשים רבים חושבים, סיליקון סיליקון יש צורך, כי הם מרגישים מאוד. יש צורך להדגיש מה רבים מתבטאים, לטקס וקונדומים פוליאוריתן. נכון, רגשות לא יהיו עוד ללא קונדומים.

זהירות אחת: אין להשתמש סיכה זה בתא, כפי שכולם יודעים, צעצוע מין סיליקון, כי סיכה הוא מסוגל להרוס, באופן כללי, הנושא.

סיכה מועדפים על איך לעבוד, מסד נתונים סיליקון: PJUR חזרה הדלת מרגיע, שוויצרי הצי סיליקון, ג'ו פרמיום אנאלי, אינטיהם.

חומרי סיכה על איך אנחנו רגילים לדבר, מסד נתונים שמן.

חומרי סיכה על מסד הנתונים של הנפט אינם פופולריים כל כך כמו אלה שמוצגים לעיל, אבל הם יכולים למצוא גם בחנויות מקוונות ובבית מרקחת. החסרונות הגדולים ביותר של בסיס הנפט הוא שזה הורס לטקס, לא.-. זה בלתי אפשרי לקיים יחסי מין עם שימוש של חומרי סיכה כאלה, על פי הגנה אחרת, כמו אנשים נהגו להביע, לא יהיה. יש רק קונדומים מ פוליאוריתן או nitrole.

הרופאים לא מייעצים בדרך כלל ליישם חומרי סיכה, כמו בראשות, בסיס שמן, כי הם יותר מאשר השפעות שליליות מאשר חיובי. כמו לחות טבעית (אם אתה כל כך קשה להסיר יבש יבש במהלך סקס) כיצד להשתמש קוקוס או שמן זית, וזלין או אפילו סבון התינוק, אשר פעמים רבות יותר שימושי מאשר חומר סיכה.

ממליצים על השמן הטוב ביותר על מסד הנתונים הנפט כאילו זה לא הגיוני, כי החסרונות כאן הם אפילו יותר מאשר יתרונות בהרכב.

יישום סיכה נכון 3

את הצורך להשתמש חומר סיכה בכל, כמה מאיתנו כל הזמן אומר שונה. נניח אם העור רגיש, ולאחר מכן לבדוק את הפעולה של חומר סיכה על פרק היד או על החלק הפנימי של המרפק.

בישראל, אין דעות קדומות של אזור, ואילו מדובר בכיבוש בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך ESCOGRER פשוט מלווה את הלקוח באירוע, שומר את השיחה ואת בכיתה VIP הליווי יהיה מחוון הסטטוס.

אז אתה יכול לחשוף אם יש לך גירוי, אדמומיות או תגובה אלרגית. אם העור לא הראה את התגובה במשך 10-15 דקות, סיכה נבחר ניתן להשתמש בהמשך. דירות דיסקרטיות בקריות

אם יש ספקות, ואז לקחת, כפי שכולם יודעים, מעט סיכה, וכן כמה מאיתנו אומר כל הזמן, מעט להפיץ אותו על החלק החיצוני של המין. עצמה, אם אחרי 5-10 דקות, אין תגובה היא לא, לשים את זה בעדינות, זה יהיה (לא, לשים את זה בעדינות, זה יהיה שרוט, זה לא רק להפוך אדמומיות), אז זה אפשרי ליישם בדיוק.

ודאי לבדוק את השילוב של חומר סיכה עם קונדומים שאתה לעתים קרובות להשתמש בכל דבר, אם, כמה באים לידי ביטוי, יחסי מין מוגן. הנה זה ביסודו להסתכל, אם lubrikant יהיה "לאכול" סרט מגן. הרבה מאוד חומר סיכה על אקווה, כפי שכולם אומרים, בסיס הסיליקון מרגיע רגוע עם קונדומים.

אם אתה, להיפך, להבטיח כי מעשה המיני לא הוגן, ומבקש להיכנס להריון, אבל אקוואן בסיס סיכה לא אתה. העניין הוא כי חומרי סיכה עם זה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, את הבסיס מאט את הניידות של הזרע. האידיאל ביותר כאן בכלל, להשתמש בשמנים טבעיים: מינרל או שמן קנולה.

Просмотров: 100 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar