01:34
כיצד להציע מין - שבע טעויות זכריות נפוצות

גברים וגברות, כפי שנהגנו לקרוא, בדרכים שונות לתפוס מין. איזה אדם כאשר מנסים ליזום קרבה לא ישלח תשומת לב, יכול להפחיד את הגברת.

התוכן של המאמר

1 שבעה טעויות תכופות, כי זה לא יסכים

אתה יכול לחשוב שאתה עושה הכל נכון, בהתבסס על הניסיון שלך וייבוא. אבל מה שאתה עושה טעויות שלא בכוונה למנוע ממך להציע מין שותף סביר נראה להסכים? למרות כל המאמצים שלך מאשר הגברת מכל סיבה שהיא, זה נראה סירב, אולי עשית אחת או יותר של שבעת טעויות זכר נפוץ כי אנו נרשמו להלן. דירות דיסקרטיות

7 טעויות תכופות בגלל זה לא יסכימו 7

טקסט ישיר

המיניות של נשים היא אפילו יותר קשה מאשר של גברים.

עמידות רוסית ומחסור במידע זררו את המסקנה השגויה כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה נתון, עובדה זו היא לשתוק. רק מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

ולא גבר להתרגשות ונכונות לפעולה מינית, בסופו של דבר, אנו רואים גברת אטרקטיבית, הרצון וההסכמה תלויים במספר גדול בהרבה של נסיבות. הגברת נוטה יותר להסכים להיכנס אליך למגע מיני, ולא לך רמז עליו. בניגוד לחבר 'ה, הבנות נצרכים אינטנסיבי ללא כל רמזים, אז זה יכול בקלות להיות מסוגל להציע לה כראוי.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל עם כזה להגדיר סקס טוב כדי לארגן בהחלט.מסכים, אתה גם לא אהב, ולא אחרי יום כבד אתה תהיה מחובר באמצע הלילה - אפילו עם הצעה כזו מפתה, איך לעשות אהבה. לא להאמין איך אנחנו מדברים בכל עת, על מנת להילחם שותף אחד בגלל הרצון הבלתי צפוי שלך מאוד אנוכי ופשוט מכוער. זה חוסר כבוד פשוט.

להציע, באופן כללי, ללכת אליה

איך זה לא נשמע שזה לא נשמע, זה יעבוד רק במקרה זה, ולא יש לך זמן רב חוגגים. ואכן, כאשר אתה עדיין לא מוכר מאוד, זה יכול להפחיד את הגברת. סביר להניח שהיא לא תסכים בגלל השיפוט הטריוויאלי של שימור, אפילו יותר מעוניין במין איתך.

מאוד, איך להתבטא, הרבה ידיים

Broop עם איך כולם יודעים, מגע מישוש - שגיאה תכופה למדי. אפילו במקרה זה, ממה שאתה מושך מינית גברת, הרצון שלה בשבילך יכול בו זמנית איובי, ולא הידיים שלך פשוט לגעת כל הזמן לגוף שלה. אגב, לא נראה שאנשים רבים כמו נגיעות תכופות באופן עקרוני, אז אתה צריך להיות זהיר עם אנשי קשר מישוש. ובכל זאת, לפחות לאדם יש מקום אישי שלא צריך להיות מופרע כך לדבר. זה יהיה רע אם לא נמחקו מה אפילו במקרה זה, כאשר אתה, בסופו של דבר, רוצה להתקרב אליו.

פרבאלבה

אתה לא יכול להיות חשוד כמה מוגזם לשבח את עצמך מפעם לפעם דוחה אחרים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה ואת המקרה נוגע לא רק שיתוף פעולה מיני: אף אחד לא סובל אנשים בתקשורת היומיומית.

אז אפילו ממה שאתה באמת רוצה להנחות את הבנות על התפקידים שלהם, המכונית או את מודל iPhone האחרונה, עדיף להימנע מזה. מעת לעת זה נראה פשוט מצחיק. הגברות הן קשובות מאוד, ולא מזויפות מה שלהם שלהם בהחלט לראות את המאפיינים החיוביים שלך - בין אם זה נתונים חיצוניים או אביזרים יקרים. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי זה לא שווה לשים הכל להחמיא.

אותו הדבר ניתן לומר על ההישגים שלך. אפילו ממה שאתה מאשים את הרצון לספר את השותף סביר על הקריירה המדהימה שלך או כל הצלחות אחרות, אתה צריך לדעת את המדד. באמת, זה יכול להיות מוזכר בקצרה בלי להיכנס לפרטים. עם הרישום של היכולות שלך במיטה, גם צריך להיות זהיר. זוגות בדיחות עם רמז בנושא זה כדי לדבר יהיה מאה אחוז מספיק.

רשע

כמעט כל הגברים בטעות, אם כן, נבלטים למעשים תוקפניים. שלח תשומת לב לעובדה כי כן, אסרטיביות של הגברות כמו הגברות, אבל רק במקרה זה, ולא גבולות סבירים. במקום שאתה שומע את המילה "לא" כמה פעמים ועדיין להמשיך לדחות את הגברת לפעולות, אשר היא לא מוכנה - אתה צריך לחשוב ברצינות על שליטה עצמית.

אסקרטטים מוכנים לחלום עם עשיר בישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. אבל עכשיו זה לא צדדים אחידים.

זה כבר התנהגות של החיה, לא?

ובכן, במקום שאתה רוצה לקבל אותך רוצה לפחות באיזו דרך, כולל לאפשר לעצמך להגדיל את הקול לגברת או להשתמש בתקיפה - זה רע מאוד. תאמין לי, פעולות כאלה בהחלט לא יגרום לך לחכות. גדול מה גברת אחרי זה בקושי רוצה לכבות איתך, איך להתבטא, כמה מילים. שלא לדבר עליך סקס. אז, זכור: אין לחץ ולא זדון.

מתעורר באמצע הלילה

שינה חשובה לפחות לאדם כלשהו כמו האוכל. ולא הגברת שינה מאוד, אל תטריד אותה. כמעט כל האנשים יש חדים מתעוררים נגד הרצון שלהם, זה גורם, כפי שאנו מביעים, רגשות שליליים: במקרה הטוב, אי שביעות רצון, ובזעם הגרוע ביותר של היום הנותר.בשום מקרה לא מדבר על כוונתך בגלוי. כולם ברורים שהגברת יכולה לתפוס את זה כי כאילו אתה רק רוצה להשתמש בגופה. תארו לעצמכם עובדה אחת שזה גם נשמע מחוספס לא מינית.

לַהַט

חנופה, כמו שקר, יכולה להרוס אפילו את התשוקה המינית המטורפת ביותר. אתה יכול גם להפוך את השלמות, אבל לא לכופף מקל. ולא גברת, באופן כללי, כל הזמן לשמוע, כראוי, הכתובת שלה טונות של שבחים, זה צפוי להיות נעלב. חסרי הכנות שטוח, באופן כללי, הוא מרגיש, ואתה צריך לשמור את זה בראש שלי.

Просмотров: 100 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar